Service & pålidelighed

Effektiv logistik og daglige forretningsgange

Rationelle logistikprocesser og kundeorienterede forretningsgange er det andet kompetenceområde, som kundernes præference for Betech Seals bygger på.


Dette område handler om at sikre god kvalitet i den interne behandling af kundernes forespørgsler og ordrer, kommunikere effektivt med kunderne samt - i sidste ende - at præstere stor pålidelighed i hver eneste leverance.


Dokumenterede processer og korrigerende kvalitetsstyring

Forretningssystemet SAP samt vores kvalitetsorienterede medarbejdere er udgangspunkterne for at levere en god og stabil kvalitet - kontinuerligt.

Vi arbejder med standardiserede og dokumenterede rutiner for alle driftsfunktioner: Indkøb, pris- og tilbudsstyring, kundeordrer, produktionsplanlægning, produktion, distribution og personlig kundekontakt.

Med ISO 9001 sikres entydige rutiner og et konstant kvalitetsniveau ...

ERP systemet både understøtter og anviser de mest praktiske og effektive forretningsgange. Eksempelvis er alle tekniske produkttegninger versionsstyret og arkiveret elektronisk, så de kan tilgås af alle relevante funktioner.

Med vores kvalitetscertificering efter ISO 9001-standarden sikres entydige rutiner og et konstant kvalitetsniveau ... og vi konstaterer hurtigt, hvis der opstår behov for korrigerende handlinger. I det daglige er kvalitets-håndbogen og relevante procesbeskrivelser tilgængelige for alle medarbejdere på virksomhedens intranet.

Alle funktioner er omfattet af ISO-certificeringen − og regelmæssigt gennemføres såvel interne som eksterne auditeringer.


God kundebetjening er en kerneværdi

Det er vigtigt for vores kunder at få en hurtig og præcis betjening. Det interne salgsteam er kundens tætte forbindelse til Betech . Det er den interne sælger, som forestår den daglige kontakt med kunden og ordrebehandlingen.

Det sker ikke sjældent at en kunde ønsker en leverance fremskyndet; det er vi også klar til gøre vores yderste for.

Det er også den interne sælger, der formidler priskalkulationer og leveringstider - og på alle måder arbejder for at sikre en hurtig og korrekt service helt frem til leverancen hos dig. Skulle der mod forventning opstå en forsinkelse - eller en mulighed for at gennemføre leverancen hurtigere end oprindeligt planlagt - så er det også fra den interne sælger, du får besked.

Vi arbejder alle i en foranderlig verden, og det sker ikke sjældent at en kunde ønsker en leverance fremskyndet; det er vi også klar til gøre vores yderste for. Fordi kundefokus og forandringsvilje er nogle af vores kerneværdier.


Stor pålidelighed og høj leveringssikkerhed

Fra Betech kan du forvente at 97 % af dine bestillinger leveres rettidigt i forhold til aftalte leveringstider. Forsyningskæden og det brede sortiment taget i betragtning kan en så høj leveringssikkerhed synes flot - og vi er da også stolte af dette niveau.

Men vi stræber til stadighed efter en endnu større pålidelighed i vores leverancer. Fordi vi erkender, at leadtime og sourcing er en stadig vigtigere del af kundernes forretningsstrategi - og en måde, hvorpå vi også kan forfølge vores mission: "Improving your products".

Vi har mange logistikydelser, der kan bidrage til optimering af dine forsyninger og indkøbs-omkostninger.

Pålidelighed handler om at få det rigtige produkt af rette kvalitet til opgaven - og sikkerhed for at produktet er tilgængelig, når det skal bruges i produktionen eller vedligeholdsarbejdet.

I hele vores forsyningskæde arbejder vi på at reducere leadtime: Fra indkøb af en færdig komponent eller råvaren til vores egen produktion over en effektiv planlægning og gennemførelse af produktionen til kvalitetskontrol, forpakning og endelig levering hos kunden.

Vi tilbyder lagerføringsaftaler af særligt kritiske komponenter og varer,
så dit interne lager reduceres og din produktionsafdeling undgår forsyningssvigt. At samle et helt sortiment af komponenter hos Betech er også en effektiv måde at sikre dine forsyninger - og reducere både tidsforbrug og omkostninger i dit indkøb.

             Del denne side med andre: